مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 05:552020-10-01بين الملل

غرب یمن | ائتلاف سعودی از گلوله باران «دریهمی» محاصره شده دست برنمی دارد


غرب یمن | ائتلاف سعودی از گلوله باران «دریهمی» محاصره شده دست برنمی دارد - نیروهای ائتلاف سعودی که صنعاء آنان را متجاوزان ائتلاف سعودی آمریکایی می خواند، شهر محاصره شده دُریهمی در ساحل غربی یمن را هدف حملات پیاپی قرار دادند و شش خانه مسکونی در این حملات در آتش سوخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای ائتلاف سعودی-اماراتی (مورد حمایت آمریکا)، بامداد امروز پنجشنبه شهر الدریهمی در استان الحدیده را که در محاصره است، هدف حملات جدید قرار دادند.

یک منبع محلی صبح امروز پنجشنبه به وبگاه خبری وکاله الصحافه الیمنیه گفت، نیروهای ائتلاف طی هفت ساعت گذشته با آتش توپخانه و رگبار مسلسل اهدافی را در شهر الدریهمی هدف گرفتند و در نتیجه این حمله شش منزل مسکونی آتش گرفت .

  شهر الدریهمی و استان الحدیده در ساحل غربی یمن بخشی از توافق آتش بسی است که دسامبر 2018 (دی ماه 1397) میان هیأتی از صنعاء و هیأتی از دولت مستعفی عبدربه منصور هادی (متحد ائتلاف سعودی) در ژنو (سوییس) به دست آمد اما نیروهای ائتلاف سعودی صدها بار این توافق را نقض کرده اند.

  منابع محلی در شهر الحدیده می گویند که نیروهای ائتلاف دست از گلوله باران شهر برنمی دارند و نقاط مختلف شهر هدف اصابت گلوله های مختلف سبک و سنگین قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب یمن | ائتلاف سعودی از گلوله باران «دریهمی» محاصره شده دست برنمی دارد

غرب یمن | ائتلاف سعودی از گلوله باران «دریهمی» محاصره شده دست برنمی دارد